dinsdag 3 februari 2009

WIJZE VROUW BIJ DE BOOM

Het leven is een gaan en komen, eb en vloed, in een flow als in een roes voortrazen en in de stilte van de verstomming zitten en rusten. Het leven is de beweging naar binnen maken, je labyrinth in om vanuit jouw centrum weer de beweging naar buiten te maken.

Heb je behoefte aan een luisterend oor, iemand bij wie je je verwarrende gedachten en/of gevoelens op een rijtje kan zetten, meer zicht op je vragen wilt krijgen, weer zicht op je pad hebben?

Dan is een ontmoeting met mij misschien een mogelijkheid. Als een wijze vrouw bij de boom wacht ik op je om naar je te luisteren, met en vanuit de energie van de Godin, in een sfeer van rust en ruimte, van toestemming om er te zijn en te laten zijn wat er is,.


Hoe werk ik?

Als jij dat wilt zal ik je stimuleren om te kijken naar je eigen handelen. Dit doe ik door vragen stellen, visualisaties, stilte-oefeningen, Celtic Healing, schrijven of met het Elementenspel, afhankelijk van wat zich aandient.
Als jij dat wilt, praat jij en luister ik in stilte.
Als jij dat wilt, kom je alleen maar uitrusten.

In de energie van de godin, die liefde is, worden mensen heel. Zij brengt jou in contact met jouw bron en zo kun je jezelf helen. Zo kun je de verantwoordelijkheid voor jouw eigen leven nemen.



Mijn achtergrond

Ik ben priesteres van de Godin en verbonden aan de Godinnentempel in Hillegom. Ik heb jarenlange ervaring als docent/trainer in het onderwijs en ben inmiddels geschoold als coach. Ik ben deskundig in het begeleiden van groepen in hun persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast geef ik workshops helend schrijven: de Schrijfcirkels. Deze vinden ook plaats in de Godinnentempel.


Praktische informatie
Uurtarief: 25 Euro
De bijdragen komen ten goede aan de Godinnetempel Nederland.


Lida

Lida van de Water
email: lidavandewater@orange.nl

DE NEDERLANDSE GODINNENTEMPEL
HORST TEN DAALLAAN 1
HILLEGOM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten